"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΞΕΦΤΙΛΟΠΟΥΣΤΑΡΟΠΛΗΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Masturbation Pride



Ατελείωτος ο  ζουρλομανδύας  που  εξαπλώνεται  σε ολόκληρη την Επικράτεια.
 

Από τη μία  έως  την άλλη άκρη. Σε κάθε “βήμα”, σε κάθε “φέτα”, σε κάθε τομέα της κυβερνητικής,  οικονομικής και κοινωνικής (τρελής και εφιαλτικής) πραγματικότητας

 
Πρόσφατο παράδειγμα η παρέλαση στην  Θεσσαλονίκη κάτω από την  ¨ομπρέλα” Gay Pride. Σα να λέμε «υπερηφάνεια Γκέι», ως εκ τούτου «υπερήφανοι  ομοφυλόφιλοι!

 
Πρώτο σύμπτωμα «σχιζοφρένειας»: Οποιος διακαώς επιθυμεί να ενσωματωθεί  στον κοινωνικό «κορμό»  χάνει και την  διαφορετικότητά του. Είμαι κι εγώ  όπως εσείς. Γι αυτό θέλω να παντρευτώ  τον «άντρα» μου  η το «κορίτσι» μου. Και μάλιστα   θα  «υιοθετήσω»  για να έχω παιδιά μαζί του η μαζί της!

 
Δεύτερο  σύμπτωμα «σχιζοφρένειας»: Κατεβαίνω  στους δρόμους και αναστατώνω την κοινωνία επιδεικνύοντας τα οπίσθιά μου. Επιδίδομαι σε «τρελίτσες». Τα βγάζω όλα στην  φόρα. Ωραία. Τότε κι εγώ  που είμαι straight να  βγάλω κι  εγώ  το όργανό μου και να μετρήσω το μήκος του με τον  διπλανό μου. Κι  εκείνη που είναι  γυναίκαι και καθόλου λεσβία να  αποκαλύψει το αιδοίο της και να  χαστουκίσει τα οπίσθια του  αγοριού της.  Ωραία . Κι εγώ που είμαι  κοπρολάγνος, στο σπίτι μου, να αφοδεύσω  στο πεζοδρόμιο, έτσι για να προκαλέσω. Γιατί  δηλαδή να επιτρέπεται  η  δημόσια αφόδευση στα τετράποδα κι όχι σε μένα;  Απαγορεύεται; Οποιος το λέει  αυτό είναι  φασίστας και Χρυσαυγίτης!

 
Τρίτο  σύμπρωμα  της ίδιας «σχιζοφρένειας»: Λείπει  ο Μάρτης από την Σαρακοστή;  Λείπουν οι   πολιτικοί  «μαιντανοί» απ αυτό το «μεγαλειώδες»  Gay Pride; Πριτς  σας γελάσανε! Ως εκ  τούτου από κοντά και πρωτοκλασάτα  στελέχη του Σύριζα.  Οχι  θα  χάσουν μια  τέτοια σπάνια ευκαιρία. Οχι  θα  εγκαταλείψουν τόσα  πολλά  ψηφαλάκια έξω  από  τον «κουμπαρά»  του  εκσυγχρονισμού και  των μεταρρυθμίσεων. Από κοντά και  εκπρόσωποι της «Νέας Δημοκρατίας». Να αλιεύσουν κι αυτοί.  Οχι  δηλαδή θα εγκαταλείψουν το «ψάρεμα»  στα «τσογλάνια»  του Τσίπρα!

 
Τέταρτο  σύμπτωμα  της ίδιας «σχιζοφρένειας»:  
Ο ζουρλομανδύας απλωμένος  παντού. Ακόμα και στην Εκκλησία. Με τον   σεβασμιότατο  Ανθιμο να  καλεί το ποίμνιο σε  Αγρυπνία προς   επίκληση θεραπείας και  σωτηρίας όλων αυτών  των πλασμάτων  του ύψιστου και μεγαλοδύναμου που  παρασύρθηκαν από τον  Εωσφόρο και   κατέληξαν  στην   απόλυτη αμαρτία!

 

Πέμπτο σύμπτωμα της ίδιας «σχιζοφρένειας». Τα «άπειρα» σχόλια  που κυκλόφορησαν  στα  social  Media. Ολοι  αυτοί  οι τάχα μου  «παιδαράδες»  και  μικροσπαλιάρες. Ολοι  αυτοί  που  από το  στόμα τους αντί  για λέξεις, φράσεις
 

Και  νοήματα εξέρχονται  φίδια, βατράχια, κατσαρίδες και ποντίκια. Ολοι αυτοί  που ουδέποτε, ούτε ένας εξ αυτών, δεν   το «δοκίμασε» και δεν «γλυκάθηκε» από το «σπορ».  Ολοι αυτοί  οι «κανονικοί»,  οι «πατριώτες»,  οι «χριστιανοί». Που αρκετοί εξ αυτών φανατικοί  της  πορνογραφίας. Ολοι  αυτοί που  γρονθοκοπούν τις γυναίκες  τους και τα παιδιά  τους. Ολοι  αυτοί της «ευλογημένης»  απιστίας!

Θα μου πείτε «κι εσύ τι παριστάνεις  ρε φίλε; Τον αμεμπτο, τον  αντικειμενικό, τον εισαγγελεία»; 


Τίποτα  απ όλα αυτά. Αλλά να ξέρεις. Κάτι τέτοιες  στιγμές αισθάνομαι ξένος,  μετανάστης και αφιλόξενος στο ίδιο μου το  «σπίτι».  Γιατί  δύο τινά  συμβαίνουν. Είτε εγώ  είμαι ο περίεργος και ο τρελός.  Είτε όλοι αυτοί πρέπει επειγόντως να προσέλθουν στον  ψυχοθεραπευτή της   γειτονιάς  τους! 


Gay μπορεί. Ομαδικό,  συλλογικό Masturbation Pride  και Party οπωσδήποτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: